|  Головна |  |  Контакти | Доставка | Гарантія   | 
 
E-mail адреса:
Пароль:
Новий клієнт? зареєструватись
(нагадати пароль)
 |  » Каталог MobilCom.UA™ » Гарантія
Украинский English Русский
Інформація
Контакти
Про фірму
Доставка товару
Безпека
Гарантійне обслуговування
Валюта
Каталог і Ціни
Замовлення Перейти
0 замовлень
Виробники
Гарантійне обслуговування Гарантійне обслуговування
Прийом обладнання на гарантійне обслуговування .
  • Підставою для прийому обладнання на гарантійне обслуговування є наявність серійного номера виробу в нашій базі даних.
  • Підставою для вирішення спірних питань при невідповідності або відсутності серійного номера виробу в базі даних є Гарантійний Талон.
  • Гарантійний термін відраховується від дати, вказаної в Гарантійному талоні.
  • Доставка обладнання в наш офіс і назад здійснюється Покупцем за свій рахунок.

    Для того, щоб здати несправний товар для гарантійного обслуговування, необхідно повідомити:
  • дату придбання товару;
  • номер гарантійного талона;
  • серійний номер товару;
  • опис несправності. Гарантійне обслуговування проводиться протягом всього терміну, вказаного в гарантійному талоні. Обладнання приймається на гарантійне обслуговування за наявності повної комплектації.

    Обладнання знімається з гарантії і безкоштовний ремонт не проводиться в наступних випадках:
    1. При порушені правила експлуатації, транспортування та/ або зберігання.
    2. Якщо обладнання має сліди стороннього втручання або була спроба несанкціонованого ремонту (ремонту не сертифікованим сервісним центром).
    3. При порушенні гарантійних стiкерiв (фірмових наклейок з серійним номером або датою) зовні або усередині корпусу виробу.
    4. Якщо пошкодження виробу відбулися унаслідок попаданням всередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин.
    5. При використовуванні нестандартного або не сумісного обладнання та/ або програмного забезпечення, що працює або підключається в сполученні з даним.
    6. Якщо виникли пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж і іншими зовнішніми чинниками (кліматичними і іншими).
    7. При не дотриманні термінів і періоду технічного і профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного виробу.
    8. При використанні нестандартних запчастин і витратних матеріалів, чистячих засобів.
  • Продовжити
     

    © 2005-2019 MobilCom.UA™
    Телефон: (044) 599-18-66
    Vodafone: (050) 462-07-99
    Киевстар: (097) 593-71-51
    lifecell :): (063) 350-40-53
    mobilcom.ua e-mail: info@mobilcom.ua