Прийом обладнання на гарантійне обслуговування .
Підставою для прийому обладнання на гарантійне обслуговування є наявність серійного номера виробу в нашій базі даних.
Підставою для вирішення спірних питань при невідповідності або відсутності серійного номера виробу в базі даних є Гарантійний Талон.
Гарантійний термін відраховується від дати, вказаної в Гарантійному талоні.
Доставка обладнання в наш офіс і назад здійснюється Покупцем за свій рахунок.
Для того, щоб здати несправний товар для гарантійного обслуговування, необхідно повідомити:
дату придбання товару;
номер гарантійного талона;
серійний номер товару;
опис несправності.
Гарантійне обслуговування проводиться протягом всього терміну, вказаного в гарантійному талоні. Обладнання приймається на гарантійне обслуговування за наявності повної комплектації.
Обладнання знімається з гарантії і безкоштовний ремонт не проводиться в наступних випадках:
- При порушені правила експлуатації, транспортування та/ або зберігання.
- Якщо обладнання має сліди стороннього втручання або була спроба несанкціонованого ремонту (ремонту не сертифікованим сервісним центром).
- При порушенні гарантійних стiкерiв (фірмових наклейок з серійним номером або датою) зовні або усередині корпусу виробу.
- Якщо пошкодження виробу відбулися унаслідок попаданням всередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин.
- При використовуванні нестандартного або не сумісного обладнання та/ або програмного забезпечення, що працює або підключається в сполученні з даним.
- Якщо виникли пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж і іншими зовнішніми чинниками (кліматичними і іншими).
- При не дотриманні термінів і періоду технічного і профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного виробу.
- При використанні нестандартних запчастин і витратних матеріалів, чистячих засобів.
|